maandag 15 oktober 2012

Leuke giveaways!!

Wat ik ook zo leuk vind aan bloggen, zijn al die leuke giveaways. Zonder volgers :( valt er voor mij natuurlijk nog weinig weg te geven... Daarom 2 hele leuke giveaways die ik gevonden heb op het WereldWijde (Nederlandse) Web! De eerste is de giveaway van Stip & Haak. Herriet geeft één van haar zelfgemaakte patronen weg. De tweede giveaway die ik graag met jullie wil delen, is die van Lyli Cards, met o.a. een setje prachtige nostalgische kaarten. Enneh... ik heb zojuist besloten dat ik bij 10 volgers ook een Giveaway ga doen. Nu nog even iets bedenken wat ik weg ga geven, maar dat komt helemaal goed!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje over mijn give-away! Leuk dat je ook een blog begonnen bent... nou je hebt er een 2e volger bij hoor! Succes!

    Groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen